More desires

Allt blir bara bättre och bättre när solen tittar fram. Iförsig gör jag inget roligt precis utan jag pluggar, även om man har lust att dra ut nu. En dag ska jag väl ägna mig åt att göra klart som ska vara inlämnad senast nästa vecka. Var ute typ hela veckan och veckan före och igår. Fika äta ut shoppa med vännerna... Passade på medans solen sken. Älskar att shoppa mer när det är vår kläder som ligger ute massor av fina kläningar osv... Och denna veckan ska vi på bio med gänget och se I am number 4 (har hört att den är riktig grym). Hur som helst så skall jag tbx till plugget nu men hörs sen bebes. Ganska skönt. Solen skiner in från fönstret jag sitter brevid med en kopp ljummet choklad och sköna låtar i öronen (drogar på fame albumet av Chris Brown)!


Btw en annan onödig sak, invigde men Hermes Birkini väska igår, tvär hett var den
Och så köpte jag en snygg vår kofta...





Så söööööööööööt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0