My day

Måndagen började bra, vaknade hade en riktig onyttigt frukost med brushan o syrran. Därefter gick jag till skolan och läraren var sjuk så jag, Sara och A gick till stan som var stängt, så A gjorde sin grej sedan satte vi oss i burger king i centralen, och sedan gick vi tillbaks till skolan.

Hade min favo lektion nämligen psykologi (älskar att diskutera hur folk tänker och varför osv...) Riktigt intressant.

Hur som helst så spenderade jag resten av dagen med mina tjejer. Pratade, skrattade osv... Från ingenstans så kommer tv4 nyheterna och vill göra intervju med oss. Alla vi börjar stirra på varandra. Jag tackade nej ofc men A o M gjorde det som jag såg på tv för en stund sen, och gissa vem de öppnade nyhterna med? Jo JAG dock kunde man inte se min ansikte eftersom jag försökte undvika kameran. pheew!


Idag tänkte jag köpa och prova student kläningen jag ville köpa! Men det blev inte så. Inshallah så köper jag den imorgon om den är lika perfekt i verkligheten som på bild!

 

Ciao

2011-03-14 @ 20:37:15

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0