2 weeks left to graduation baby

Hellu! What's happening?

Extrema bloggtorka på gång här. Men jag har massor av inlämingar, prov osv, jag måste göra klart tills på fredag då ALLT ska vara klart före 00.00. På måndag nästa vecka är alla betygen satta och jag vill gå ut med jädra bra betyg så jag kan känna mig jävligt stolt när jag springer ut. Dock så får man ångest så fort man tänker på hur mycket saker man har att gör... Och imorgon på morgonen har jag prov... Dessutom har jag slappat lite för mycket


Till mer roligare nyheter!!!

Studenten och balen är nära. Jag har en studentkläning och bal klänning, allt som fattas är plakat som jag fortvarande inte har fixat.

Idag när jag satt i bussen påväg från götaplatsen såg man tjejer med snygga klänningar, stiliga killar med kostymer hehehe, balen så klart o så hör jag en man säga "man borde krasha balar ist för bröllop" elr ngt sådant... Längtar till min bal som f*n just nu, ännu mer till studenten!!!

studenten_260880c



Inshallah ALLT kommer att bli EXTREMT lyckad!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0